گسترش تولید داخلی راه حل بسیاری از معضلات کشور است/ تشکیل کنسرسیوم برای صادرات کفش
نوشته شده توسط : alizadeh

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی مجموعه اقتصادی باشگاه خبرنگاران برنا رضا رحمانی قائم منزلت وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه او‌لین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و میانگین شهرک‌های صنعتی استان تهران در عده خبرنگاران عنوان کرد: به مراد پشتیبانی از ایجاد داخلی مرز و بوم طرح‌های گوناگون و دارای ارتباط با مبارزه با قاچاق، کنترل واردات و رونق به واحدهای صنعتی داخلی قضیه تاکید وزارت صنعت معدن و تجارت قرار گرفته میباشد .

کیف چرم
به گفته وی قرار بر این گردیده تا ۱۰۰ هزار نفر ازکارکنان واحدهای صنعتی پایین یادگرفتن قرار گیرندو همه هزینه‌های مربوط به این امر به وسیله دولت پرداخت شود .

رحمانی تصریح کرد: پشتیانی از تولید داخلی بایستی در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همگان می بایست به لحاظ فرهنگی به این اعتقاد دست یابند که در شرای قصد اشتغال زایی جوان ها را داریم در وهله در آغاز می بایست ایجاد داخلی تقویت شود .

خرید کیف چرم

او با بیان این که توسعه ساخت داخلی راه و روش حل اکثری از مشکلات مرزوبوم است، افزود: همگی کشورهای توسعه و گسترش یافته از این سرمشق تبعیت می‌کنند و حتی کشورهایی که دارای اقتصادی آزاد میباشند نیز از طرز اعطای یارانه‌های بی واسطه از بخش صنعتی که بخش پربازده‌ای است، حمایت‌های حتمی را به فعالیت می آورند .

کیف چرم ارزان

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با ابلاغ این که ارتقاء توانمندی‌های صادراتی واحدهای کوچک و میانگین یک عدد از پروژه‌های کلیدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت وقت است، گفت: به مراد دستیابی به هدف نام برده برنامه‌های پاره ای در لحاظ گرفته گردیده و برهمین اساس بعضی از شرکت‌ها و کنسرسیوم‌های صادراتی تشکیل شده است .

کیف چرم مجلسی

رحمانی تاکید کرد: به تیتر مثال در یکی از شاخه‌های صنعتی از گزاره کفش کنسرسیوم‌های صادراتی صورت گرفته که باعث گردیده تا محصولات داخلی تحت عنوان مارک مشترک کار نمایند .

وی
در نقطه پايان بیان کرد: تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی جزو اقدامات زیاد حساس مسئولان میباشد که امید می‌باشد در آینده شاهد بازده مضاعف عالی این کنسرسیوم‌ها باشیم





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: